<> Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. (Главные члены предложения) - Педагогическое творчество - материалы из опыта работы - материалы из опыта работы - Персональный сайт

Педагог 21 века.ru

Методическая площадка по обмену опытом  педагогов России
Учителя, которым дети обязаны воспитанием, почтеннее, чем родители: одни дарят нам только жизнь, а другие- добрую жизнь.  (Аристотель)
материалы из опыта работы

Меню сайта

Свидетельство

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Категории раздела
Учителю русского языка /литературы [115]
Учителю математики [62]
Учителю истории, права [31]
Учителю географии [28]
Учителю биологии [51]
Учителю начальных классов [196]
Классному руководителю [99]
Педагогу-организатору [31]
Учителю Информатики [39]
Учителю музыки, МХК [23]
Учителю химии [16]
Учителю иностранного языка [19]
Педагогическое творчество [8]
Учителю физической культуры [6]
сценарии и материалы из опыта работы
Дополнительное образование [17]
Фестиваль педагогических идей 2011 года [18]
сценарии и конспекты учебных занятий
Учителю иностранного языка [3]
Новогодняя феерия [10]
Сценарии новогодних представлений из опыта работы
Дошкольное образование [20]
дошкольное воспитание и обучение
Педагогическая мастерская [32]
Деятельность классного руководителя [13]

Форма входа

Поиск

Приветствую Вас, Гость · RSS 13.12.2017, 14:03

Главная » Файлы » материалы из опыта работы » Педагогическое творчество [ Добавить материал ]

Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. (Главные члены предложения)
[ Скачать с сервера (17.7Kb) ] 07.05.2013, 06:53
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. (Главные члены предложения)
Сабақтың тақырыбы: Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. (Главные члены предложения)

Сабақтың мақсаты:

1. Осы тақырып бойынша алған білімдерін нығайту, тиянақтау, бір жүйеге келтіріп қорытындылау.

2. Оқушылардың өздігінен ізденуін, өз бетінше жұмыс жасау әдетін, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру.

3. Мақал-мәтелдер арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие беру, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Пәнаралық байланыс: орыс тілі.

Сабақтың жүргізілу әдісі:

Сұрақ-жауап;

Ойландыру, іздендіру;

Карточкалар арқылы ойлау қабілетін, сауаттылығын анықтау.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1.Амандасу.

2.Түгендеу.

3.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.

ІІ. Өткенді қайталау

1.Лото.

2.Сұраққа жауап беру

Сөйлемнің тұрлаулы мүшелеріне қандай мүшелер жатады?

Бастауыш дегеніміз не?

Қандай сұрақтарға жауап береді?

Құрамына қарай қандай болады?

Орыс тілінде оган сәйкес сөйлем мүшесі бар ма?

Баяндауыш дегеніміз не?

Құрамына қарай қандай болады?

ІІІ. Жаңа тақырып.

1. Мына мақалдардың тұрлаулы мүшелерін табыңыз, қай сөз табынан екенін анықтаңыз, ауызша қазақ тіліне аударыңыз.

Глупый осудит, а умный рассудит.

Голова – всему начало.

Доброму добрая память.

Доброта без разума пуста.

Клевета что уголь: не обожжет, так замарает.

2. Төмендегі сөйлемдердің бастауыштарын табыңыздар және кестені толтырыңыздар.

сөйлем

сөз табы

Жақсы арына құл, жаман малына құл.

Отанын сүйген отқа жанбайды, суға батпайды.

Алтау ала болса, ауыздағы кетеді.

Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.

Өз інінде көртышқан да батыр.

Біреуге біреу сеп, талға тіреу сеп.

Халыққа қарсы жүру – ағысқа қарсы жүзу.

3. Берілген мақал-мәтелдердің баяндауыштарын өздеріңіз ойлап табыңыздар, қай

сөз табы екенін анықтаңыздар.

Аққу көлін…, адам туған жерін… .

Ата қоныс – алтын… .

Туған жердің жуасы да … .

Ел құлағы … .

Естімеген елде … .

4. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қай жағдайларда сызықша қойылады?

Кестені толтыру.

бастауыш

баяндауыш

мысалы

І-қатар

ІІ-қатар

ІІІ-қатар

зат есім

сын есім

сан есім

тұйық етістік

тұйық етістік

сілтеу есімдік

зат есім

сын есім

сан есім

тұйық етістік

зат есім

зат есім

5. Деңгейлік тапсырма.

Туған жердің жуасы да тәтті.

1-д.-Сөйлемді мүшелеріне қарай талдау.

2-д.- Сөйлемді мүшелеріне қарай талдау және әр сөйлем мүшесінің

қызметін қай сөз табы атқарып тұрғанын анықтау.

3-д.-Толық синтаксистік талдау жасау.

ІV.Оқушыларды бағалау.

V.Үй тапсырмасын беру.

Берілген сөйлемнің синтаксистік талдауын жасаңыздар.

Жат елдің жақсысы болғанша, өз еліңнің сақшысы бол.
Категория: Педагогическое творчество | Добавил: multik | Теги: казахский язык
Просмотров: 2199 | Загрузок: 113 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Педагог 21 века.ru 2011 © E-mail: pedagog.21wek@yandex.ru
Портал-  общественная площадка для обмена педагогическим опытом,  не является средством массовой информации. Редакция не несёт какой либо ответственности в случае возникновения каких бы то ни было нарушений авторских прав.


Бесплатный конструктор сайтов - uCoz